środa, 2 lipca 2014

DIY - nowa, stara czapka

Dzieci w czapkach z daszkiem

Pisałam, że mój syn nie jest fanem czapek Akcesoria, których u nas nie znajdziecie. Szczęśliwie (dla niego) lato w tym roku jakoś mało słoneczne, więc często gęsto mu się upiecze. Ale jak słońce zaświeci, wtedy czapka być musi. A jeśli musi to tylko daszkiem do tyłu.
Nie, to nie jest mój wymysł, ja mu zakładam normalnie. To ten mój picuś tak jakoś trochę łobuzersko sobie upodobał.


Tą czapkę zawdzięczamy babci. Może zauroczył ją słodki misiaczek, może dostała w prezencie na jakimś pokazie, a może po prostu czapka była tania. Nie wiem. Dość powiedzieć, sprezentowała ją wnukowi.
Tylko, że mi ten słodziutki misiaczek nijak nie pasował.... No bo jak niby założyć taką czapkę rozbrykanemu czterolatkowi i to jeszcze daszkiem do tyłu?

NIEEEE!
przed metamorfozą DIY

A, że wyrzucać nie lubię to czapka leżała, leżała i leżała.... do czasu, aż Myszorowi porwały się spodnie  na kolanie. Co ma czapka do spodni? Ano sporo, bo na spodnie zakupiłam w H&M aplikacje z małpką. A że dziura była jedna to i małpka jedna została.

Naprasowanie małpki na czapkę łatwe nie było. Ten kształt, sztywny daszek, trochę się nagimnastykowałam. Tym niemniej nie jest to niewykonalne i mały myszowaty może pochwalić się już starą, nową czapką.

czapka po metamorfozie

po metamorfozie DIY

Niestety napis został, ale i tak moim zdaniem teraz wygląda o niebo lepiej. No a przede wszystkim do niego pasuje.
A Wy lubicie takie metamorfozy?

Follow my blog with Bloglovin

10 komentarzy:

  1. Ten miś był bardzo dziecinny a Twój Myszor to przecież duży chłopak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie.
      A najciekawsze, że czapeczka jest dość spora i głowa młodszego dziecka wręcz by się w niej utopiła. Nie wiem dla kogo takie rzeczy...

      Usuń
  2. Ja tak robię ze spodniami :) świetny pomysl

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie "odświeżanie" starszych rzeczy, w szczegolnosci mebli :) Swietny pomysl z ta czapka :)) Mis juz nie pasowal do takiego duzego chlopaka :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Widocznie już pokazuje swój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda uroczo :D ma styla :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł na drugie życie czapki. Mój junior mimo, że nie ma jeszcze półtora roku, też sobie obraca daszek do tyłu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze, jest mi bardzo miło.

Bardzo Was proszę jednak o nie umieszczanie w treści komentarza jakichkolwiek linków reklamowych. Wszystkie podlinkowane komentarze zostaną usunięte (chyba, że link dotyczyć będzie merytorycznie komentowanego wpisu).
Dziękuję za wyrozumiałość.